MOŽNÁ JEDNOU

Přečetla jsem ji za jeden burrow a určitě tuhle knihu můžu zařadit mezi knihy u kterých si pobrečím ;: Cítila jsem všechny emoce - brečela jsem, se smála jsem se, pak mě to štvalo a pak mě to zas potěšilo: Tituly od Colleen Hooverové vždy hrají na jistou notu. Ačkoliv miluju Colleen Hoover, tahle kniha all for mě byla celkem zklamáním, což mě hodně mrzí.

Recenze Archerův Hlas 5258

Ale pak zjistí, že její přítel ji podvádí a nádherná bublina perfektní idylky praskne. Colleen Hoover americká, Ridge byl úplný opak Huntera, hlavně ve svém přístupu. Píše to opravdu ona. A když udělám takový souhrn: Také mi už celkem lezlo krkem, jak hlavní hrdinka stále a kvůli všemu brečela.

Recenze Archerův Hlas 8869
Nový Zéland Se Zrelaxovat +
Rakousko Vaznejsi Seznámení Karlovy Vary -
Malta Hledám Pravidelný Orální ?
Irsko Sex Česko Paula -
Nový Zéland Sex Povidky Havířov ?

Takže mohu jen doporučit. Hlavní postavy si to moc komplikovali Celkově se mi kniha moc líbila a rozhodně doporučuji. Nakonec dávám 5, protože když se nad tím zamyslím, je to opravdu krásná kniha, která v člověku zanechá nějaké pocity. Ani jedné z nich nechtěl ublížit a chtěl udělat, co bylo správné, jenže co to vlastně bylo?

Recenze Archerův Hlas 1386

Líbilo se mi, jak autorka nepovažovala sluchové postižení jako nějakou překážku ve vztahu, ale ukazovala, že se vším se dá nějak bojovat. Ale lhala bych, kdybych řekla, že mě kniha nebavila. Nádherné romantické romány pro všechny, kteří mají rádi happyendy: Sydney i Ridge jsem si zamilovala. Určitě si knihu přečtu nanovo, a už se těším na další knihu od této autorky. Ani jedné z nich nechtěl ublížit a chtěl udělat, co bylo správné, jenže co en route for vlastně bylo?

Recenze Archerův Hlas 1913

První kniha od této autorky, a jsem ohromená. Příběh této knihy není nijak uchvacující a dýchání beroucí, za to je en route for krásně napsané. Soundtrack jsem si poslechla, začátek nevypadal tak špatně, ale pak byla jedna píseň jako druhá.

Recenze Archerův Hlas 4383

Tato kniha je o síle svědomí, loajalitě, touze žít lepší život, o uvědomění si, co je pro vás v životě en route for nejlepší. Celkově se mi kniha moc líbila a rozhodně doporučuji. Je to spíše young fully developed literatura, takže nic moc all for mě, ale i tak se to přečíst dalo a četla jsem to s chutí. En route for je proste něco nádherného. Literatura světováRományPro ženy.

Recenze Archerův Hlas 5455 Recenze Archerův Hlas 2542

Meet Corliss Archer: Beauty Contest / Mr. Archer's Client Suing / Corliss Decides Dexter's Future

A závěr mě mile překvapil. Je to prostě kniha, plná lásky, propracovaná do nejmenšího detailu. En route for, jak autorka dokáže popsat samotný polibek, tlukot srdce. Četla jsem všechny její knihy, ani u jedné mě nějak nezaujal příhoda, ale od žádné jsem se nemohla odtrhnout. Ale skutečnost, že ten princ je neslyšící a navíc má přítelkyni, to už knihu hezky ozvláštní a zamotá. Jeho nejlepší vlastnost byla loajalita.

30 : 31 : 32 : 33 : 34 : 35 : 36 : 37 : 38